.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرجهادکشاورزی شهرستان بابل خبرداد
توليد بيش از هزار تن عسل در بابل
شمال نیوز: مدیرجهادکشاورزی شهرستان بابل گفت، شهرستان بابل رتبه نخست تولید عسل را در استان مازندران به خود اختصاص داده است.
مسعود غلامی درگفتگوباخبرنگارشمال نیوزدربابل بیان داشت: بر اساس این سرشماری ، سالانه بیش از یكهزار و 31 تن عسل مرغوب در شهرستان بابل تولید و روانه بازار مصرف می شود.
وی درادامه، مشخص كردن تعداد كندوهای صنعتی مدرن ، آمارگیری از كندوهای مهاجر و پرداخت تسهیلات بانكی به زنبورداران را از اهداف سرشماری برشمرد.
وی افزود : زنبورداری و تولید عسل دراین شهرستان برای 849 نفر اشتغال مستقیم و 620 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد كرده است.
مهندس غلامی خاطرنشان کرد: میانگین برداشت عسل در هر كندو را 9 كیلو و 300 گرم اعلام كرد و افزود : امید است با تخصیص اعتبارات به این بخش در توسعه اشتغالزایی شهرستان بابل گام مهمی برداشته شود.
وی گفت : تازه ترین سرشماری مهر امسال به مدت یك هفته انجام شد كه در آن علاوه بر تعداد كلنی ها ، مختصات جغرافیایی محل استقرار و میزان تولید آنها هم مشخص شده است.
مدیرجهادکشاورزی شهرستان بابل بیان داشت: آمارگیری برای صدور دفترچه زنبورداری ، دستیابی به میزان تولید عسل و شناسایی شاغلان بخش زنبورداری هم از دیگر اهداف سرشماری كلنی های زنبور عسل است.
مهندس غلامی درپایان خاطرنشان کرد: : بر اساس تازه ترین سرشماری صورت گرفته ، 110 هزار و 954 كلنی زنبور عسل در این شهرستان شناسایی شده است.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.